Zwroty / wymiana

Nie trafiłaś z rozmiarem, dokonaj standardowego zwrotu towaru i złóż nowe zamówienie w naszym sklepie.
Wszystkie informacje o zwrotach znajdziesz poniżej.

Zapraszamy do kontaktu: sklep@nife.pl

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania).

 

 

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY W SKLEPIE NIFE SAMODZIELNIE:

Jeśli chcesz wysłać do nas produkty samodzielnie, prosimy postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Wypełnij papierowy formularz zwrotu otrzymany w przesyłce
Wypełnij formularz zwrotu i spakuj go do paczki z odsyłanymi produktami. Pamiętaj o podaniu numeru konta bankowego jeśli płaciłeś za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym.
 
2. Sprawdź i zapakuj produkty
Zwrotu zakupionych u nas produktów możesz dokonać w ciągu 30 dni (kalendarzowych) od daty otrzymania przesyłki.
Spakuj produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Możesz wykorzystać pudełko/foliopak z dostarczonego Ci zamówienia. Nasze pudełka i foliopaki dają możliwość ich ponownego wykorzystania.
Odeślij nam produkty wcześniej nieużywane, nie noszące zapachu perfum, śladów używania, czy przymierzania (np. ślady makijażu, kremu, antyperspirantu).
 
3. Zaadresuj paczkę wybranym przez siebie sposobem (pocztą, dowolnym kurierem, lub do paczkomatu: CZE27M)

Nasz adres:
Grupa NIFE
ul. Lipowa 24
42-229 Częstochowa
tel. 535123772
e-mail: sklep@nife.pl
UWAGA !
Nie przyjmujemy paczek wysłanych na koszt adresata, za pobraniem oraz nie odbieramy z innych paczkomatów niż Paczkomat CZE27M.

4. Poczekaj na zwrot pieniędzy

Dołożymy wszelkich starań, aby zwrot pieniędzy trafił do Ciebie jak najszybciej. Nie będzie to później niż 5 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Jeżeli towar opłacony był przez platformę Przelewy24 lub PayPal, zwrot środków zostanie dokonany w tej samej formie.
Jeżeli za towar płacono za pobraniem lub zwykłym przelewem bankowym, zwrot środków zostanie dokonany na konto bankowe wskazane na odesłanym, papierowym formularzu zwrotu.