Najczęściej zadawane pytania

1. W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. Przy każdym produkcie jest opisany czas w jakim zostanie zrealizowana wysyłka.
 
2. Jak sprawdzić na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?
O wszystkich etapach zamówienia od opłacenia, po przekazanie na magazyn, aż do finalnego zrealizowania zamówienia, klient informowany jest e-mailem.
 
3. Czy można odebrać zamówienie osobiście?  
Oczywiście, zamówienia można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Częstochowie, przy ul. Lipowej 24.
 
4. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki na terenie Polski.
Możliwa płatność: przelew tradycyjny, Przelewy24.pl (szybki przelew online), PayPal, przy odbiorze.

  Koszty wysyłki
  Wartość zamówienia
powyżej 299zł
 
Wartość zamówienia
do 299zł
 
Przesyłka kurierska DHL: (przedpłata) 0.00 zł 14.00 zł
Przesyłka kurierska DHL: płatność przy odbiorze 0.00 zł 16.00 zł
Kurier InPost (przedpłata) 0.00 zł 14.00 zł
Paczkomaty InPost (przedpłata) 0.00 zł 11.00 zł
DHL Parcel odbiór w punkcie (przedpłata) 0.00 zł 11.99 zł
Odbiór osobisty: sklep Częstochowa 0.00 zł 0.00 zł

 

5. Czy można otrzymać rabat na pierwsze zakupy?
Po zapisaniu się do naszego newslettera, klient otrzymuje rabat w wysokości 20 pln na pierwsze zakupy.
 
6. Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu zamówienia można dokonać w ciągu 30 dni.
 
7. Czy mogę złożyć zamówienie nie zakładając konta?
Tak, oczywiście można złożyć zamówienie jako gość.
  
8. Kiedy dostępny będzie konkretny produkt?
W tej sprawie można kontaktować się telefonicznie bezpośrednio z Biurem Obsługi, ponieważ niektóre produkty wyprzedażowe nie będą już doszywane na magazyn.
 
9. Jak można dokonać zwrotu?
Na zwrot w naszym sklepie mają Państwo 30 dni, formularz zwrotu wysyłany jest wraz z zamówieniem. Jeżeli zdarzy się że formularza nie było można pobrać go z naszej strony internetowej (w zakładce regulamin). 
Prosimy o dokładne wypełnienie formularza, załączenie paragonu lub jego kserokopii (przyspieszy to proces zwrotu) i odesłanie go wraz z produktem na adres NIFE, ul. Lipowa 24, 42-200 Częstochowa.
 
10. Kiedy otrzymam zwrot środków na konto?
Od momentu odebrania przez nas przesyłki mamy 14 dni na zwrot środków na wskazane konto.
 
11. Jakie wymiary ma dany produkt?
Wszystkie produkty są wymierzone. Po wejściu w okienko w dany produkt po prawej stronie znajduję się tabela wymiarów. Wymiary podane w tabeli to wymiary produktu nie modelki!
 
12. Co zrobić, gdy otrzymam inny produkt niż ten w zamówieniu?
Jeżeli otrzymają Państwo zamówienie nie zgodne ze złożonym na naszej stronie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi (biuro@nife.pl).